Na konstitutivnoj sednici Gradskog veća grada VRanja u novom sazivu usvojeni su Poslovnik o radu i Rešenje o utvrđivanju resora članovima veća.
Milan Ilić biće ubuduće zamenik gradonačelnika i član Gradskog veća zadužen za resor kultura i omladina, Nikola Popović zadužen je za resor zdravstvo, dečja i boračka zaštita i invalidska pitanja i javno zdravlje, Dejan Ivanović za resor nacionalne manjine, etničke zajednice i nevladine organizacije, a Danijela Milosavljević za resor socijalna pitanja, lokalna samouprava i informisanje.
Većnik Nenad Đorđević biće zadužen za resor sport, obrazovanje i verske zajednice, Nebojša Stamenković za resor poljoprivreda, agroekonomija, razvoj sela i zaštita životne sredine, Bojan Kostić za budžet, finansije i privredu, Goran Mladenović za infrastrukturu i komunalnu delatnost, Darko Filipović za turizam i ugostiteljstvo i Slavoljub Stojmenović za urbanizam i kapitalne projekte.
Na sednici je razmatran i prihvaćen Izveštaj o kontroli utrošenih sredstava u oblasti sporta na teritoriji Grada Vranja za 2023. godinu, kao i Predlog Komisije o odobravanju i finansiranju programa u oblasti sporta kojima se zadovoljavaju potrebe i interesi građana iz budžeta grada Vranja u 2024. godini.
Članovi Gradskog veća usvojili su Rešenje o obrazovanju Saveta za bezbednost saobraćaja na putevima na teritoriji grada Vranja i Rešenje o imenovanju Komisije za izbor projekata za bespovratno sufinansiranje aktivnosti investicionog održavanja i unapređenja svojstava zgrada.
Usvojeni su predlozi rešenja o imenovanju Komisija za pregled podnetih izveštaja o realizaciji projekata po raspisanim javnim pozivima za finansiranje i sufinansiranje projekata iz budžeta grada Vranja u oblastima kulture i javnog informisanja u 2023. godini.
Usvojen je Tekst javnog konkursa za sufinanisranje projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja na teritoriji Grada Vranja u 2024. godini i Tekst javnog konkursa za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti društvenog i humanitarnog rada za 2024. godinu.