Dejković na čelu surduličkog Vodovoda

Miroslav Dejković, dugogodišnji socijalista iz Vranja, koji je u partiji i gradskim strukturama obavljao važne funkcije, imenovan je rešenjem Skupštine opštine Surdulica za v.d. direktora u surduličkom Javnom preduzeću Vodovod.

U rešenju se navodi da je diplomirani ekonomista Dejković imenovan na tu funkciju na period koji "ne može biti duži od jedne godine", kako to zakon nalaže kada su u pitanju v.d. funkcije.

U tom dokumentu još piše da je dosadašnji v.d. direktora Saša Ilić, diplomirani mašinski inženjer, podneo ostavku na tu funkciju 10. februara ove godine.

Miroslav Dejković diplomirao je ekonomiju u Nišu 1988. godine.

Zaposlio se u kompaniji Jumko gde je na raznim poslovima proveo skoro devet godina, sve do 1996.

U periodu 1996 - 2000. bio je predsednik Izvršnog saveta opštine Vranje.

Narednih skoro osam godina proveo je na funkciji regionalnog menadžera u Banci Inteza u Vranju, a potom otprilike isti period bio regionalni menadžer u Univerzal banci u Vranju.

Dve godine radio je za Ribnjak Ečka, a potom skoro tri kao "brenč menadžer" u Vojvođanskoj banci.

Nešto više od godinu dana bio je radno angažovan u Dunavu kao komercijalista, a potom nakon imenovanja Novice Tončeva za ministra bez portfelja u njegovom kabinetu kao savetnik za regionalni razvoj nerazvijenih opština.

Oporavak

JP Vodovod u Surdulici osnovano je 1. januara 1965. s ciljem rešavanja komunalnih problema grada i obezbeđenja vodosnabdevanja, odvođenja i prečišćavanja otpadnih voda i ostalih komunalnih usluga od opšteg interesa za građane opštine Surdulica. U 2021, prema podacima iz Programa rada za 2022. godinu, imalo je pozitivne pokazatelje, "posle nekoliko teških poslovnih godina u kojima je poslovalo sa gubitkom". Zbog velikog gubitka ranijih godina u iznosu od 52 miliona urađen je u decembru 2020. Program sanacije, koji je počeo da se promenjuje u 2021 godini. Primenom tog programa smanjen je broj zaposlenih i time smanjeni troškovi. Doneta je odluka o uvođenju programa minimalne zarade od 1. marta prošle godine u trajanju od šest meseci, a takođe odlučeno da se ne isplaćuju regresi za komunalna preduzeća u zaradama na mesečnom nivou već jednokratno do kraja godine. Sve ove mere koje su primenjene uticale su na to da se drastično smanje rashodi. S druge strane, povećani su prihodi. "Lokalna samouprava kao osnivač je pokazala interesovanje za oporavak ovog preduzeća", dodaje se. Povećanjem cene komunalnih usluga, sem cene vode, usvajanjem Programa subvencije iz budžeta opštine u iznosu od 18,5 miliona povećani su prihodi, što je, kaže se u ovom dokumentu, "pozitivno uticalo na rezultate poslovanja". Posle šest meseci, 1. septembra prošle godine ukinuta je odluku o minimalnoj zaradi i isplaćene su sve obaveze prema zaposlenima. Potraživanja od kupaca su smanjena zbog povećanja redovne naplate. Ažurirana je naplata nezastarelog duga po sporazumima koje su građani potpisivali radi otpisa dugovanja. Obaveze prema dobavljačima su takođe smanjene.

Najnovije vesti