Kompanija "dm" obradovala je novogodišnjim paketima mame čija deca pohađaju Školu za osnovno i srednje obrazovanje Vule Antić u Vranju.
"Za ove mame heroine pripremljeno je 87 paketića u robnoj vrednosti većoj od 306.000 dinara", navode iz kompanije.
Drogerijski lanac "dm", koji važi za jednu od društveno najodgovornijih kompanija u zemlji, odlučio je da kraj godine ulepša najrazličitijim grupama u našem društvu, između ostalog, "priređujući novogodišnju posetu ovim damama iz Vranja", navodi se u saopštenju.
Mogućnost pomaganja lokalnoj zajednici u "dm"-u smatraju privilegijom, primenjujući na svakom koraku vodilju 'čovek u centru poslovanja', rekla je Maja Pavlović, regionalna menadžerka u kompaniji.
"Jedan od prioritetnih ciljeva kompanije "dm" je osnaživanje žena.
Pomoć mamama čija deca pohađaju Školu Vule Antić vidimo kao način da im odamo priznanje za požrtvovanost i hrabrost.
Mi ćemo i u narednom periodu nastojati da podržavamo zajednicu u kojoj živimo i poslujemo, a nadam se da ćemo na tom putu biti inspiracija i drugima", rekla je Pavlović.
Nebojša Cvetković, direktor vranjske škole, istakao je da je ova donacija "od velikog značaja za njihovu ustanovu i da im je ova vrsta podrške uvek dobro došla."
"Biti mama je veliki izazov. Biti mama detetu sa smetnjama u razvoju - još veći.
Te mame su kao i sve druge mame - vole svoju decu, brinu o njima, prate kada je izašao prvi zubić, kada je dete progovorilo, kada je prohodalo.
Bore se kao lavice da bi im obezbedile sve što im treba za uspeh u životu.
Međutim, i njima je potrebna pauza, treba im pažnja bilo koje vrste, zbog toga je značajan humani gest kompanije "dm".
Izuzetno smo zahvalni u naše ime i ime svih majki koje će primiti pakete", rekao je Cvetković.
Kompanija "dm" završava godinu rekordnim donacijama u ukupnom iznosu od 29,1 milion dinara, od čega je 8,3 miliona dinara u novcu, dok je 20,8 miliona dinara u vidu kupovine neophodne opreme i robe.
"Drogerijski lanac nastavio je da sprovodi društveno odgovorne aktivnosti kroz već prepoznatljive kampanje i projekte kao što su Giving Friday, Movember, Zasadi drvo, ali i da upućuje donacije onima kojima je to najpotrebnije prilikom svakog otvaranja i reotvaranja dm drogerija.
Uz to podržali smo najrazličitije organizacije i grupe koje imaju za cilj da našu zajednicu učine boljim mestom za život", navode iz "dm"-a.