Vranje - Sava životno osiguranje proglašeno je za pobednika u kategoriji "Finansijski sektor- potkategorija "Inovacije" - za projekat eŽIVOT na Disrupt nagradnom konkursu za najbolje projekte koji su obeležili 2020. godinu.
Nagrade su dodeljene u "online" formatu.
Sava životno osiguranje je prvi osiguravač na srpskom tržištu koji je tradicionalno ugovaranje životnih osiguranja dopunilo s uslugom online ugovaranja životnog osiguranja sa sopstvenom video identifikacijom – eŽIVOT, saopšteno je iz ove osiguravajuće kuće.
- Postupak nove usluge je veoma jednostavan.
Nakon razgovora klijenta sa savetnikom za životno osiguranje, klijent dobija ponudu na e-mail kreiranu u skladu s njegovim potrebama i SMS kod radi bezbednog pristupa i naprednog elektronskog potpisivanja dokumenata.
Zatim, u eŽIVOT procesu sledi video-identifikacija koja je namenjena proveri i potvrđivanju identiteta osiguranika prilikom online ugovaranja životnog osiguranja - navodi se u saopštenju Save.
Disrupt nagradni konkurs okupio je 60 vrhunskih radova iz kompanija, agencija i udruženja koji su se posebno istakli u oblasti Disrupt inovacije ili Disrupt komunikacije i tokom veoma teške 2020. godine uspeli da svojim aktivnostima ostvare uspeh i povuku društvo napred.
U kategoriji Disrupt inovacije nagrađeni su: Donesi za projekat Uvek u pravom trenutku, Coca Cola HBC Srbija za HoReCa zajednicu, Lasaffre za ePekar, Preventer za Klub književnika, Delta Motors za MINIxŠkrabac, Galenika i Chapter4 za Zdravo dvadesete, Direct Media za Direct Neuro, Sava životno osiguranje za eŽivot, Banca Intesa za It’s time for sharing time, Mokrogorska škola menadžmenta za MEMBA 2.0, VIP mobile i Executive Group za VIP virtuelna prodavnica.
U kategoriji Disrupt komunikacije nagrađeni su: Mercator-S za projekat IDEA karavan, Atlantic Grand i Luna TBWA za Hajde da imamo vremena, SuperDot za Wine trekkers, Galerija Matice srpske za Izvanredno u vanrednom, Propulsion i AstraZeneca za Pokret Kiseonik, Hemofarm za Sa nama život pobeđuje, M2Communications i NVO Astra za Paralelna stvarnost – surova realnost, Balkan Tube Space za Balkan Top Star, Banca Intesa za Čajanka četvrtkom u 17h, New Moment New Ideas i Visa za She’s next, GourmAna za Druženje sa GourmAnom, Levi 9 za Interne komunikacije.
Specijalne nagrade – Disrupt Brutal osvojio je Koncern Bambi za projekat Plazma rituali, Disrupt Influence osvojio je Atlantic Grand i Popular Communications za InstaGrand #SamoUživaj, a Disrupt Star osvojio je Mercator-S za IDEA karavan.
Stručni žiri, sastavljen od vhunskih profesionalaca iz različitih oblasti, odlučivao je o dobitnicaima.
- Na Disrupt konkurs su se prijavile kompanije sa 60 radova koje su tokom 2020. godine uspele da prepoznaju šansu za unapređenje i realizuju projekte koji su bili Disrupt u pogledu inovacije ili komunikacije.
Svi nagrađeni apsolutno zaslužuju ovu titulu - izjavila je Mila Zavođa, direktorka agencije ADAM studio koja organizuje ovaj konkurs.