Emilija Milenković, Staša Aleksić, Milica Vorkapić i Đorđe Stojanović, učenici treće i četvrte godine Gimnazije Bora Stanković u Vranju, razreda osvojili su treće mesto na "High School Case Competition-u" pod pokroviteljstvom Fakulteta organizacionih nauka (FON) u Beogradu.
Cilj takmičenja bio je da se na osnovu date "studije slučaja" napravi kampanja o određenom brendu, a ovogodišnji zadatak je bio društveno odgovorna marketing kampanja o ToTo keksu.
- Kako je ciljna grupa bila Gen Z, kojoj naši učenici i pripadaju, veoma uspešno su uspeli da izađu na kraj sa zadatim izazovom.
Koristeći svoje veštine u pravljenju prezentacija i javnom nastupu, a povrh svega svoju kreativnost, motivisani izuzetno zahtevnim zadatkom, uspeli su da više nego zadovoljavajuće odgovore istom.
Uradili su upravo ono što i naziv njihovog tima poručuje, pogodili su "pravo u metu" - navode iz gimnazije.
Uspeh je utoliko veći ako se zna da je ostvaren u konkurenciji 87 timova iz Srbije.