Vranje - Deonica Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru "najteži je graditeljski poduhvat do sada izveden u Srbiji", izjavio je direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, prilikom obilaska dodatnih radova koji se izvode na Južnom i Istočnom kraku koridora.
- Po najvišim standardima u Grdeličkoj klisuri su izgrađena dva tunela, mostovi, dve petlje, u toku su radovi na trajnoj stabilizaciji Kosina 2,3 i 4, a njihov završetak je jedan od prioriteta “Koridora Srbije“ - izjavio je Antić.
On je naglasio da je Južni krak Koridora 10 "važan jer povezuje sever i jug zemlje".
Antić je u nedelju obišao "dodatne radove" koji se izvode na Južnom i Istočnom kraku Koridora 10, deonice autoputa E75 od Niša do makedonske granice i autoputa E80, koje se protežu do granice sa Bugarskom, tokom 2019. godine kompletno su otvorene za saobraćaj.
- Na Istočnom kraku Koridora 10, ka granici sa Bugarskom, izvode se završni radovi na izgradnji petlje Sopot, kod Pirota.
Izgradnjom ove petlje dobićemo dodatni podsticaj za privredni razvoj čitave Istočne Srbije i bolju povezanost lokalnih sredina - istakao je Antić.
Iz Koridora poručuju da se na području opština Niška Banja, Bela Palanka, Pirot i Dimitrovgrad rehabilituje se oko 70 kilometara postojećih državnih puteva, čime se unapređuje postojeća putna mreža koja povezuje autoput, lokalne i regionalne centre, što stvara uslove za brži ekonomski razvoj ovog kraja.
Ovom prilikom direktor Koridora Srbije sa svojim saradnicima obišao je i radove na trajnoj stabilizaciji kosine C26 na sekciji Bancarevo - Crvena Reka, čime se rešava problem najmasivnijeg klizišta na Koridoru 10.
Na oba kraka Koridora 10 završavaju se radovi na trajnoj stabilizaciji kosina, a stručni tim obavlja svakodnevna merenja i stalan monitoring stabilnosti svih kosina, odnosno izgrađenih potpornih konstrukcija.