Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i sve većoj sklonosti ljudi da koriste najsavremenije metode komunikacije, kao i digitalizaciji poslovnih procesa u osiguranju, Sava životno osiguranje je kreiralo online ugovaranje životnog osiguranja sa sopstvenom video-identifikacijom, saopšteno je iz ove osiguravajuće kuće.
Ovaj model ugovaranja osiguranja je putpuno nova usluga na srpskom tržištu osiguranja.
- Događaji poslednjih nekoliko meseci jasno su pokazali važnost povezanosti na daljinu.
Bez obzira na okolnosti i izazove u okruženju, klijenti od osiguravača očekuju kontinuitet u komunikaciji.
Sava životno osiguranje je prvi osiguravač na srpskom tržištu koji je tradicionalno ugovaranje životnih osiguranja dopunilo s uslugom online ugovaranja životnog osiguranja sa sopstvenom video-identifikacijom - eŽIVOT.
Šta obuhvata nova usluga Sava životnog osiguranja - eŽIVOT?
Postupak je veoma jednostavan.
U razgovoru sa savetnikom za životno osiguranje klijent dobija sve informacije o programu osiguranja i procesu ugovaranja ponude životnog osiguranja.
Zatim, klijentu se dostavlja ponuda na e-mail, kreirana u skladu s njegovim potrebama i SMS kod radi bezbednog pristupa i naprednog elektronskog potpisivanja dokumenata.
Drugi korak u eŽIVOT procesu je video-identifikacija.
Namenjena je proveri i potvrđivanju identiteta osiguranika prilikom online ugovaranja životnog osiguranja i predstavlja standard na razvijenim tržištima u poslovanju banaka i drugih finansijskih institucija, dok je u našoj zemlji u primeni zahvaljujući novoj regulativi koju je nedavno uvela Narodna banka Srbije.
Online ugovaranje životnog osiguranja klijentima omogućava da brzo, komforno i bezbedno pruže sigurnost sebi i svojoj porodici.
Detaljnije o online ugovaranju životnog osiguranja s video-identifikacijom možete pronaći na https://www.sava-zivot.rs/sr-rs/ezivot/ - navode iz "Save".