Gradska uprava Vranja pohvaljena je za realizaciju elektronskih servisa "Bezgotovinsko plaćanje" i "Instant plaćanje" na sastanku "Mreže načelnika gradskih i opštinskih uprava" koji je u četvrtak održan u Beogradu.
Vranje je pomenuto "kao primer dobre prakse".
- Prezentovan je model rešenja za ujednačavanje upravne prakse.
Gradska uprava među prvima je omogućila plaćanje lokalnih usluga na pos-terminalima i trenutno zauzima visoko peto mesto u konkurenciji 60 gradova.
Takođe, počeo je da funkcioniše i interni portal za komunikaciju.
On je dostupan svim zaposlenima i omogućava brže pribavljanje i razmenu informacija - navode iz Gradske uprave.
Portal je izrađen u saradnji sa Stalnom konferencijom gradova i opština u okviru projekta "Unapređenje administrativne efikasnosti i delotvornosti na lokalnom nivou".
Podršku je takođe pružio projekat nemačko-srspke razvojne saradnje "Reforma javne uprave" koji sprovodi GIZ.
U organizaciji Stalne konferencije gradova i opština u Beogradu je u četvrtak održan sastanak kome su prisustvovali zamenica načelnika Gradske uprave Vranje Tanja Spasić i rukovodilac Služba za IKT Predrag Branković.
Osim predstavljanja Nacrta Zakona o referendumu i narodnoj inicijativi, tema ovog skupa su bili i postignuti rezultati gradskih i opštinskih uprava u prethodnom periodu.