Takse i naknade građani Vranja ubuduće će moći da plate elektronski preko POS terminala, saopšteno je na zvaničnoj internet stranici grada Vranja.
S ciljem unapređenja elektronskih usluga lokalne samouprave, u saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Srbije, obezbeđeno je pet POS terminala.
Plaćanje platnim karticama na POS terminalima na šalterima gradske uprave gde se i podnose zahtevi za budžetske korisnike predstavljaće uštedu vremena čekanja u redovima, otloniti potrebu odlaska do pošte ili banke i povećati efikasnost u pružanju usluga jer se skraćuje procedura podnošenja zahteva.
Dva aparata su postavljena u Uslužnom centru GU, jedan u matičnoj Gnjilanskoj službi u Ulici Nemanjinoj 83, jedan u prostorijama Odeljenja Komunalne policije i Komunalne inspekcije u Ulici Save Kovaćevića 3 i jedan u Odeljenju za urbanizam, imovinsko pravne poslove, komunalno stambene delatnosti i zaštitu životne sredine u Ulici Ive Lole Ribara 1.
Postavljanje POS terminala osavremeniće rad Gradske uprave, koja je u prethodnom periodu preduzela niz mera za unapređenje elektronskih usluga na lokalnom nivou.