Na Koridoru 10, u Grdeličkoj klisuri, radnici u tri smene uklanjaju brdo i saniraju klizište koje se obrušilo na novi autoput.
Izvođači radova i predstavnici Koridora tvrde da će kompletan autoput kroz Grdeličku klisuru biti završen do kraja godine, javlja B92.
Sa brda iznad autoputa bageristi će morati da uklone 350.000 kubnih metara zemlje i stena.
Od jutra do mraka obavlja se iskop, a tokom noći kamioni odvoze zemlju.
Da se brdo ukloni odlučeno je nakon što je pre mesec dana klizište porušilo potporni zid površine 2.500 kvadratnih metara, koji se zatim obrušio na novoizgrađeni autoput.
I lokalni majstori koji poznaju konfiguraciju brda u Grdeličkoj klisuri ocenjuju da se sad ispravno radi.
Deonica Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru duga je 26 kilometara.
Podsetimo, v. d. direktora Koridora Srbije Zoran Babić rekao je da je izgradnja Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru trenutno najzahtevnije i najteže gradilište u Evropi.
Prema njegovim rečima, radovi su završeni 96 odsto.