Vranje - Turizam i ugostiteljstvo su najviše stradali tokom pandemije koronavirusa, ali nije sve tako sivo.
Kako piše portal Nova.rs turisti iz Severne Makedonije su ovih dana dobili posebnu priliku da obiđu Vranje, a poseta Lidlu je posebno istaknuta kao vrhunac aranžmana.
Na Tviteru je postala viralna ponuda turističke agencije "Joco tours" iz Kumanova, koja nudi jednodnevni izlet do Vranja, sa posetom Lidlu.
U oglasu se navodi i da za putovanje ne treba PCR test, kao i da se u Lidl svraća posle 14 časova, pre povratka u Severnu Makedoniju u 17 časova.
Turistička agencija iz Kumanova organizuje turu do Vranja sa eksluzivnom posetom Lidlu. Ne, nije @njuznet https://t.co/mv9mwUcuLi
— @MalaVranjanka pic.twitter.com/mv9mwUcuLi Sat Jan 23 17:16:50 +0000 2021
Jasno je zašto je oglas u trenutku odjeknuo na našim društvenim mrežama.
Iako je mnogima ova ponuda zazvučala kao parodija, zapravo i nije toliko smešna kad se setimo atmosfere koja je dočekala otvaranje ovog supermarketa u Srbiji, redova gladnih građana, tuče za piletinu i klipa zbog kojeg je preimenovan u "Lindu", zahvaljujući jednoj baki koja je postala internet legenda.
Uostalom, setite se "prošetke" i dok maštate o šoping turama kojima su svojevremeno agencije mamile naše turiste.
Očigledno se u doba pandemije turističke agencije svuda dovijaju kako da opstanu – pa je i Lidl dovoljno atraktivan nekima koji samo žele da odu na bilo kakav izlet, nakon meseci izolacije.
Nova.rs piše da je Vranje "lep grad koji svakako ima šta da ponudi".
- Tu je autentična Baba Zlatina ulica sa Muzej kućom velikog pisca Bore Stankovića, Narodni muzej u zgradi Salemluka, odnsono Pašinog konaka sagrađenog 1765. godine, Beli most koji je simbol grada, Krstata džamija i Manastir Svetog Nikole, i naravno vrhunska hrana - navodi se.