Jovanu iz Pete škole treće mesto na republičkom konkursu

Jovan Trajković, učenik 3/2 OŠ Svetozar Marković u Vranju, osvojio je treće mesto na republičkom nagradnom konkursu Srbija, doživi!, koji je organizovan u okviru manifestacije Dan tradicije 2022.

Osnovna ideja konkursa, kojeg je raspisao Dečji kulturni centar u Beogradu, u saradnji sa Turističkom organizacijom Srbije, bila je da podstaknu decu i mlade da kroz crtež, fotografiju, poeziju, prozu i video-klip dočaraju prirodne lepote, kulturu i tradiciju naše zemlje.

Namera je bila i da se na taj način "uspostavi svojevrsna komunikacija potomaka i predaka".

Kako za Vranje News kaže Jovanov učitelj i mentor Miomir MiDej Dejanović, učesnici konkursa imali su zadatak da inspiraciju za svoje likovne, literarne i multimedijalne radove pronađu u tradiciji - u odevnim simbolima, narodnoj nošnji, viteškom nasleđu, istorijskim događajima, jubilejima, običajima, narodnom stvaralaštvu, pesmama, igrama, nacionalnoj kuhinji, starim zanatima...

"Jovan voli da crta i već je sa drugovima i drugaricama iz odeljenja uspešno učestvovao na ovogodišnjoj Balkanskoj smotri mladih strip autora.

Na konkursu Srbija, doživi! sve likovne tehnike su bile dozvoljene, pa je Jovan Trajković uradio strip o običajima koji prate obeležavanje krsne slave.

Njegov rad je privukao pažnju stručnog žirija i sada se veselimo još jednom postignuću", navodi Dejanović za naš portal.

On dodaje da se Jovan pridružio njegovim đacima koji su dosad postigli zapažene uspehe na republičkim i međunarodnim nadmetanjima.

"Kroz te kontinuirane uspehe promovišemo svoj rad i Srbiji, ali i širem okruženju, pokazujemo da Vranje ima podmladak na koji može da se računa", kaže Dejanović za Vranje News.

Za postignuti uspeh, Jovan Trajković je od organizatora konkursa dobio knjige, diskove i, naravno, diplomu.

Najnovije vesti

Radnička ulica. Foto ilustracija vranje.org.rs Bez vode Radnička ulica »

Bez vode su u četvrtak stanovnici dela Radničke ulice u Vranju i više okolnih, zbog havarije na vodovodnoj mreži u pomen...