AIK Banku klijenti prepoznaju kao uspešnu i stabilnu, a stanovnici Vranja imaju priliku da se još jednom uvere da je poveravanje ušteđevine AIK Banci pravi izbor. O ponudi štednih proizvoda koje je AIK Banka pripremila svojim klijentima, razgovarali smo sa Draganom Stanojković, šeficom ekspoziture u Vranju.
Kakvu ponudu je AIK Banka spremila svojim štedišama povodom Nedelje štednje?
- Dugi niz godina AIK Banka je među vodećim bankama u Srbiji kada je reč o ponudi štednih proizvoda građanima.
Kao i prethodnih godina i ove godine smo našu ponudu obogatili novim proizvodom – FLEKSIBILNA OROČENA ŠTEDNJA u evrima, koja omogućava štedišama da oroče svoja sredstva na 12, 25 i 36 meseci po atraktivnim kamatnim stopama uz mogućnost da u svakom trenutku, ako im novac zatreba, mogu da razoroče ulog i da za izdržani period štednje dobiju odgovarajuću kamatnu stopu.
To je jedan od četiri proizvoda koje AIK Banka sada ima u svojoj ponudi koja se tiče oročene štednje građana.
Svojim štedišama smo ponudili najbolji miks štednih proizvoda koji u svakom smislu prati njihove potrebe u pogledu ročnosti uloga, uloženih iznosa, zahtevane kamatne stope, raspoloživosti, i preferiranih kanala distribucije na kojima je moguće vršiti isplate i uplate po osnovu štednje.
Na koji način AIK Banka podstiče štednju?
- Nastojimo da sagledamo sve zahteve i potrebe naših klijenata, kako bismo na taj način unapredili ponudu savremenih štednih proizvoda i usluga, nudeći pritom i brojne inovacije okrenute digitalnom bankarstvu i savremenim kanalima distribucije.
To je ono što AIK Banku već dugi niz godina čini jednom od najuspešnijih banaka u Srbiji, kojoj je veliki broj građana poverio svoju štednju.
Koji je osnovni kriterijum kojim se građani vode prilikom odabira banke kojoj će poveriti svoju štednju?
- Građani od banke, pre svega, traže sigurnost, poverenje, uslugu i proizvod koji odgovara njihovim potrebama.
Da bi se pridobilo poverenje građana, banka mora da bude finansijski stabilna i pouzdana, da ima visok nivo kapitala i odgovarajući spektar proizvoda i usluga.
Klijent je uvek u centru našeg poslovanja, a razvijena usluga elektronskog i mobilnog bankarstva obezbeđuje našim klijentima 24/7 pristup Banci i odgovor na njihove potrebe.